WIĘKSZOŚĆ AUTORÓW

Wy­daje się, że taki komputer należałoby budować na pod­stawie prognostycznej lub probabilistycznej, np. na dowolnym etapie gry opierając się na kryterium ma­ksymalizacji prawdopodobieństwa wygrania lub remisu z uwzględnieniem dwóch lub trzech posunięć naprzód.Większość autorów prac poświęconych „mechaniza­cji myślenia” wyróżnia dwa istotne momenty ograni­czające intelektualne możliwości komputera. Pierwszy z nich polega na tym, że komputer pracuje tylko na podstawie rozkazów wynikających z założeń konstruk­tora. W związku z tym Shannon zauważa, że w dowol­nym stadium gry w szachy z komputerem jego kon­struktor może z góry obliczyć kolejne posunięcia komputera.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, ja jestem Gaweł, a to jest najbardziej techniczny blog w sieci! Znajdziesz tu masę istotnych informacji na każdy temat. Piszę o wskazówkach jak stać się prawdziwym technicznym detektywem! Ciekawostki, nowinki techniczne, wszystko, czego zapragnie mój czytelnik, czyli Ty!
Wszelkie prawa zastrzeżone (C)